onsdag 30. mars 2011

Film av Cisco

Her er en liten filmsnutt fra i går da Cisco plutselig «mistet kontrollen» over venstre bakben. Her er det allerede mye bedre, men dere kan se at bakbenet på en måte henger litt igjen når han går. Heldigvis er han enda bedre i dag og humøret er fremdeles på topp, men jeg ser jo at det ikke er helt som det skal.



Spiff er også mye bedre. Nå markerer han bare litt når han går. Men jeg tar det litt med ro med både Cisco og Spiff i noen dager, spesielt Spiff som sikkert har fått seg en strekk eller en smell, så får heller Casir og jeg gå på de «ordentlige» turene alene. Det blir litt rart, for det er ikke ofte jeg går tur med kun én hund. :)

2 kommentarer:

  1. Hva er det som blir feil siden jeg ikke kan se noen film snutter?

    SvarSlett
  2. Det vet jeg faktisk ikke, men kanskje du ikke har installert Flash Player? Tror du må ha det installert for å få de opp. Jeg får de opp både på pc-en og mobilen.

    SvarSlett

Her kan du legge igjen en melding. Hvis du ikke er logget på med en profil, kan du velge «navn/nettadresse» eller «anonym» i nedtrekksfeltet.