onsdag 1. juni 2011

LP-trening i solen

«Sola skinner og jeg er så glad. Det er fordi jeg trener hund i dag

Det er kanskje ikke akkurat sånn sangen til Jokke går, men jeg fikk melodien på hjernen og solen skinner faktisk i dag. Herlig! Spiff har fått en liten økt med LP sammen med våre faste treningskompiser, mens de to andre har fått leke seg litt, de også, men det var mest fordi jeg ville ta noen bilder. Det blir jo sjelden supre bilder når solen står høyt på himmelen, men jeg legger ut noen bilder allikevel, jeg. Jeg prøver i hvert fall å holde litt liv i bloggen. Facebook har liksom tatt over litt mye, så det blir jo til at mange av de små oppdateringene kommer der. Men det er mange blogger jeg virkelig savner, så jeg håper at folk blir flinke til å blogge igjen! :)

Tungekrøll.
Spiff synes det lukter veeeldig godt på trening i dag. Kan det ha noe med at det står en løpetispe ca. 5 meter bortenfor?

Men selv om løpetisper lukter veldig godt, klarer man heldigvis å konsentrere seg uten problemer når man får beskjed om det. 

Innimellom klarer man til og med å slappe av litt, selv om det lukter helt fantastisk. 

Spiff sikter seg inn på ballen.

Nesten opptak.

Apport. 

Cisco tar en high five og må konsentrere seg litt om det. 

Casir har verdens fineste ball.

Det er virkelig verdens fineste ball.

Casirs obligatoriske hopp før opptak.

Casir synes drakamp er kult. 

Det er også kult å fange ballen i lufta.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Her kan du legge igjen en melding. Hvis du ikke er logget på med en profil, kan du velge «navn/nettadresse» eller «anonym» i nedtrekksfeltet.