lørdag 22. oktober 2011

Tur med gjengen

I går ble det tur i soloppgang, i dag i solnedgang. Men i dag var det overskyet, så det ble begynte å bli mørkt nesten da vi startet turen i femtiden. Det er det som er så synd med denne årstiden. Det kunne gjerne ha vært lyst i noen timer til. Jeg kunne selvfølgelig ha gått tur litt før, men jeg hadde bestemt meg for å gjøre noe jeg allerede har utsatt litt for lenge: hundene trengte sårt en klipp. I går badet jeg alle mine fire (må venne meg til å si det – jeg har eid Rikke hele tiden, men allikevel har hun jo ikke vært helt «min»), og i dag ble det klippings. Jeg brukte selvfølgelig lengst tid på Cisco.

Cisco var førstemann ut, og Spiff måtte som vanlig bort og slikke litt på ham. Jeg skjønner jo at Cisco synes at Spiff er litt innpåsliten.
 Da alle var ferdigklippet, bar det altså ut på tur. Her er noen bilder fra turen:

Lille Rikke.


Mascot skal til frisør på mandag, så jeg må ta nytt bilde av gjengen etter at han har vært der. 

Casir.
Spiff koste seg på tur og var nesten mer i vann enn på land. Sånn er det når det er vann mer eller mindre langs hele runden vi gikk i dag. 

Cisco trives med litt mindre pels. Tror jeg. 

Rikke er på slanker'n og bidrar heldigvis selv ved å løpe masse. 

Mascot er kjempeglad og det har han all grunn til. Da hundene ble vaksinert på tirsdag, var han i tillegg på kontroll etter fjerningen av kreftsvulsten, og det ser kjempebra ut! Veterinæren var veldig, veldig overrasket, for kulen hadde vært skikkelig ekkel og vanskelig å fjerne, så hun trodde egentlig at den kom til å komme tilbake ganske raskt. 

1 kommentar:

  1. Så fine, friserte hunder! Pøbel trenger en skikkelig klipp han også. Men han sier at skjegg og afroører er in for tiden, og saksene jeg ikke finner hører visst på han, hehe!

    SvarSlett

Her kan du legge igjen en melding. Hvis du ikke er logget på med en profil, kan du velge «navn/nettadresse» eller «anonym» i nedtrekksfeltet.