mandag 23. april 2012

Firkløveret komplett

På dagen tre uker etter at Rikke fikk løpetid, syntes ikke lenger gutta at hun luktet noe spesielt interessant, så nå er hun hjemme hos meg igjen. Jeg er veldig takknemlig for at moren min har stilt opp og hatt Rikke hos seg disse ukene! Ikke minst er jeg veldig glad for at Rikke er så tilpasningsdyktig og enkel som hun er.

Hele gjengen - bare noen få uker før vi måtte ta farvel med Mascot. 

Klasse II-debuten nærmer seg med stormskritt og vi er ikke helt i rute. Da jeg meldte på stevnet, trodde jeg at vi hadde litt lengre tid på oss. Jeg prøver meg allikevel på det ene stevnet. Det er et par av øvelsene hun ikke kan godt nok ennå, så vi trenger en god porsjon flaks for å lykkes med alt på en og samme konkurranse. Det går jo an å håpe, men jeg kan ikke forvente det. Jeg kan vel si det samme om Spiff og hvordan han ligger an før elitedebut. Jeg ser at dirigeringsøvelsene kan bli litt vanskelig for ham i enkelte settinger, så jeg er forberedt på en god del nuller. Men metallapporten over hinder har funket i det siste, så jeg håper det er godt nok befestet til stevnet! Jeg tror uansett det skal bli bra å komme seg ut i en konkurranse igjen. Nok en gang er det nesten ett år siden Spiff sist var på stevne, så nå må jeg skjerpe meg om vi skal nå målet vårt!

Dette bildet ble tatt da Rikke fikk opprykk til klasse II i høst. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Her kan du legge igjen en melding. Hvis du ikke er logget på med en profil, kan du velge «navn/nettadresse» eller «anonym» i nedtrekksfeltet.