søndag 5. mai 2013

6-ukersbildene

I dag har vi hatt bl.a. hatt besøk av Dennis' nye familie, og det er også bestemt hvem som er Dennis. Det blir slik jeg begynte å tenke for et par uker siden; heretter blir altså hannhund umerket til Dennis. Jeg håper og tror det blir bra! Dennis er en aktiv fyr, men det er jaggu resten av gjengen også. En flatvalp, for ikke å snakke om unghund, kan være krevende i perioder, men det blir som regel bra til slutt med fornuftig mosjonering og hjernetrim. Jeg lover å gi masse tips og råd slik at dere forhåpentligvis får den hunden dere drømmer om, alle sammen. Sistemann, hannhund merket, er fremdeles til salgs til det rette hjem, men inntil videre har han også fått et kallenavn, og det er Winston. Det kan selvsagt endres om man ønsker det, men jeg ville bare gi ham et navn siden alle de andre har fått navn nå.

Jeg tror egentlig ikke jeg egner meg som oppdretter, for jeg har blitt altfor glad i valpene. Jeg skulle gjerne ha beholdt alle selv. I dag har jeg nesten vært på gråten flere ganger fordi jeg gruer meg sånn til de reiser! Men jeg føler meg helt sikker på at de tre som er bortbestilt kommer til veldig gode hjem. Jeg kommer til å se alle tre igjen, og det føles veldig bra. Men jeg skulle ønske jeg alltid hadde et kull med 6 uker gamle valper her hjemme, for de er så søte at jeg ikke får gjort stort annet enn å være sammen med dem når de er våkne.

Her kommer bildene fra i går:

Dennis. Synes han begynner å bli skikkelig søt nå! 

Dennis.

Dennis. Med leverpostei rundt munnen.
Winston. Også en skikkelig søting, om jeg kan si det selv. 

Winston.

Winston.
Swim. Min lille raring med verven som mange synes er så stygg, inkludert meg selv hadde man spurt meg for 6 uker siden, men som jeg nå synes er sååå fin. 

Swim.

Swim.
Indy. Skikkelig søt, hun også. 

Indy.

Indy – med leverpostei i absolutt hele ansiktet!
Nella. Hun er selvsagt også skikkelig søt. 
Nella.

Nella.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Her kan du legge igjen en melding. Hvis du ikke er logget på med en profil, kan du velge «navn/nettadresse» eller «anonym» i nedtrekksfeltet.