tirsdag 21. mai 2013

Nytt navn

Fra og med i dag har Winston byttet navn til Casper! Et kjempefint navn som jeg faktisk vurderte selv da jeg skulle finne et midlertidig navn til ham. :) Jeg kommer etter hvert til å redigere tidligere blogginnlegg slik at navnet blir riktig. Det vil nok gå noen dager før jeg venner meg til det nye navnet, men jeg synes absolutt han kler å hete Casper.

Swim og Casper synes det er gøy å være to, Seven synes han har verdens kuleste lekekompiser, Rikke synes de er morsomme å leke med, mens Casir gleder seg til de slutter å lete etter melk. Vi (eller spesielt jeg) er litt slitne etter noen hektiske dager, så i dag har vi ikke gjort så mye annet enn å slappe av og gjøre litt hagearbeid. Litt skuddtrening har de dog fått, for vindretningen var tydeligvis slik at vi hørte skuddene fra skytebanen på andre siden av åsen. Begge to tittet i retningen lydene kom fra, før de fortsatte med hagearbeidet. De er noen ivrige "hjelpere". Forresten tordnet og lynte det nye i natt og nå buldrer det også litt i det fjerne, men ingen av dyra her har reagert i det hele tatt. Selv den pysete katten min satt i vinduskarmen og tittet ut på regn og lyn i natt.

Valpene får nå mat fire ganger om dagen. De spiste litt dårlig i helgen, men det kan ha vært pga. varmen eller en reaksjon på vaksinen. Jeg er en sånn øyemålfôrer selv, men de får en liten haug med Vom og hundemat, tørrfôr og Biola blandet sammen, og nå spiser de opp alt og virker fornøyde etterpå.

Bilder kommer neste gang jeg skriver litt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Her kan du legge igjen en melding. Hvis du ikke er logget på med en profil, kan du velge «navn/nettadresse» eller «anonym» i nedtrekksfeltet.