mandag 24. juni 2013

Lykke til, Casper!

Så kom dagen – valpeeventyret er over, og vi skal tilbake til hverdagen. Riktignok blir Swim igjen, men det blir en ny hverdag for ham uten broren sin. I går fikk vi hyggelig besøk av Marita og Karl Anders. De har kjørt helt fra Bremanger i Sogn og Fjordane for å hente sitt nye familiemedlem, og nå har Casper akkurat reist med sin nye familie. Jeg er verdens mest lettrørte person (fryktelig slitsomt), så tårene har fosset den siste halvtimen. Jammen var det tøft å si ha det til godgutten Casper – jeg har tross alt blitt veldig godt kjent med ham på de ekstra ukene han har vært her, og helt objektivt er han en liten perle. ;)


Det har vært så koselig å ha disse to gutta sammen, men nå har de godt av å møte verden på egenhånd. 

Swim foran og Casper bak. 
Rikke har storkost seg med valpene fra start til slutt. Hun leker med dem leeenge og mange ganger hver eneste dag. Men i løpet av helgen ser det ut som om det nå har blitt slutt på melkeserveringen. 


Casper skal bo i Bremanger hos Marita og Karl Anders. Planene er mange for Casper: Han skal bli trent i lydighet og spor, og kanskje agility og jakt. I tillegg er det godt mulig han skal en tur i utstillingsringen. Og han skal selvsagt være turkompis og familiemedlem. Lykke til med Casper! Jeg venter allerede spent på oppdateringer!



1 kommentar:

  1. Er det en ting jeg er sikker på, så er det at jeg aldri skal bli oppdretter... Ikke bare er det for spennende med valpefødsel og hvordan det går med nurkene i starten, men å måtte levere dem fra seg til slutt må jo være helt fryktelig. Heldigvis finnes det folk som deg som tør likevel, ellers ville jeg jo aldri fått meg hund :). Og det ser jo ut til at Casper får det helt strålende!

    SvarSlett

Her kan du legge igjen en melding. Hvis du ikke er logget på med en profil, kan du velge «navn/nettadresse» eller «anonym» i nedtrekksfeltet.