søndag 18. august 2013

Valpetreff

I dag har vi hatt valpetreff, og det var jammen hyggelig og moro å se dere igjen, både to- og firbente! Tror valpene syntes det var stas også. Været var ikke helt på vår side, men solen tittet i det minste frem da treffet var over. Det var veldig, veldig vått en periode, så det ble dessverre ikke så mange bilder som ønsket fra dagen. Jeg kaller det nesten 100 prosent oppmøte ettersom alle valpene som bor på Østlandet, kom. Casper bor jo tross alt veldig mange timers kjøring herfra, så det er gyldig fravær. :)

Dagens temaer var litt lydighet, litt jakt, litt hverdagsting, litt klipp og litt utstilling, men akkurat nå er hodet mitt litt tomt, så jeg vet ærlig talt ikke om jeg fikk sagt alt jeg hadde tenkt å si. Men jeg tror vi alle var enige om at dette må vi gjøre snart igjen, så da blir det ikke så lenge til neste gang. Og ettersom det virket som om alle har lyst til å finne ut litt mer om dette med jakttrening, blir det også treninger hos meg jevnlig fremover. Det hadde vært skikkelig gøy om alle fire deltar på jaktcupen neste år, hadde det ikke?

Jeg er veldig fornøyd med det jeg så i dag. Det er en ivrig gjeng, men fokus og konsentrasjon virket allerede lovende, synes jeg. Godt jobbet, alle sammen!

Jeg må innrømme at jeg ikke ser forskjell på hundene på noen av bildene fra i dag, og så er jeg litt lei meg for at jeg tydeligvis glemte å ta bilder da også Rikke og Casir løp med valpene. Men her er i hvert fall bildene. Takk for i dag!

Swim i tet, deretter trooor jeg det er Nella til venstre, Indy til høyre og Dennis bakerst?

Trine og Nella. 

Nella har super kontakt med Trine. 

Swim måtte sitte og vente litt innimellom, og taklet det for det meste greit, men det ble også noen protester innimellom. 

Dennis sitter som et tent lys ved siden av Christian. 

Fokusert Indy og Per-Eriks ben. 

Indy og Per-Erik og Line og Christian med Dennis. 

Hvem har tatt et eple? Kan det være Indy? Eller er det Nella? Jeg tror i hvert fall det er Dennis som er i midten. 

Swim alias Longlegs. 

Her er det vel Dennis som har eplet?


Dette er i hvert fall Indy, for dette bildet ble tatt etter at jeg klipte ørene hennes. 

Swim tigger godbiter. 

Gutta boys. Swim og Dennis. 

Dennis. 

Dennis kjekker seg litt. Er dette Nella, mon tro?

Jeg trooor det er Nella som løper foran Dennis. 

Dennis og en av tispene. 

Noen som ser hvem dette er?

Dennis viser frem ting han har lært. 

Swim sitter litt bundet igjen. 


Swim. 

Øverst fra venstre: Nella og Dennis
Nederst fra venstre: Indy og Swim.


Nella, Dennis, Indy og Swim.


Nella, Dennis, Indy og Swim. 

1 kommentar:

  1. Takk for en hyggelig formiddag for både hunder og mennesker. Vi koste oss stort og hadde mye å fortelle da vi kom hjem. Veldig morsomt å se bildene. Gleder oss til både jakttrening og neste valpetreff!

    Hilsen Trine og Nella

    SvarSlett

Her kan du legge igjen en melding. Hvis du ikke er logget på med en profil, kan du velge «navn/nettadresse» eller «anonym» i nedtrekksfeltet.