onsdag 7. desember 2011

Vinter!!!

Endelig kom snøen hit! Jeg har ventet på den i flere uker, så nå er det bare å krysse fingrene for at den blir, selv om jeg har sett noen langtidsvarsler jeg ikke liker. Det begynte å snø i går kveld, og da det bare snødde mer og mer, må jeg innrømme at jeg gledet meg som et lite barn til dagen i dag. Gleden sto nesten i taket da jeg i tillegg sto opp til sol og minusgrader. Fantastisk! På slike dager er jeg jammen glad for at jeg jobber kvelder, slik at jeg kan bruke formiddagen på å gå tur med hundene. Her kommer bilder fra i dag:

Før tur.

Tatt fra en litt annen kant, men dette er etter tur. Greit å tråkke opp sti før det kommer altfor mye snø, hvis vi er så heldige at snøen blir liggende, mener jeg. 

Spiff loves to run.

Flattene. Og meg nederst i høyre hjørne.

Måtte bare legge ut dette, til tross for at eksponeringen ble helt feil. Klassisk løpebilde av Spiff'ern. 



Casir.

Det var egentlig Rikke jeg skulle ta bilde av, men Spiff ble linselus. Kanskje like greit, for Rikke er jo nesten borte i snøføyka!

Rikke og Casir. 

Casir har funnet noe spennende i snøen, og Rikke vil også se. 

Det vil ikke Casir ha noe av! (PS: Det ser mye mer voldsomt ut enn det var, for det var bare et slags svakt bjeff fra Casir.)

Cisco får bruke dekken nå som det er snø, så unngår han snøklumper på kroppen. Puddelpelsen er ikke særlig kuldeisolerende, så han blir fort kald. 

Veldig fornøyd med det nye dekkenet.

Verdens vakreste Cisco.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Her kan du legge igjen en melding. Hvis du ikke er logget på med en profil, kan du velge «navn/nettadresse» eller «anonym» i nedtrekksfeltet.