torsdag 18. august 2011

Noen glimt fra sommeren

Spiffs favoritthobby ved siden av å hente dummyer. 
I sommer har vi som vanlig vært en god del på Sørlandet. Jeg elsker å være der nede. Hvis jeg vil trene litt med gutta, er det bare å gå rett ut døra. Hvis jeg vil at de skal bade, tar det meg 3 minutter å gå ned til nærmeste badeplass. Og hvis jeg vil gå tur med dem, trenger jeg egentlig ikke å ta med bånd, for vi møter nesten aldri noen og vi trenger heller ikke å gå i nærheten av noen trafikkerte veier. Skulle ønske jeg bodde sånn hele året, jeg. Overgangen til hverdagen blir stor når man bor i 3. etasje i blokk med utsikt til Østre Aker og E6. :( Godt jeg har utsikt til jorder og skog også, så kan jeg i hvert fall late som om jeg bor på landet.

2 minutters gange fra hytta. 
Stakkars Cisco skulle nok egentlig bare ta en godbit jeg kastet til Spiff som var i vannet, men feilberegnet litt og skled uti. 
Tja, hva skal man si?
Casir.
Fineste flat-gutta i hele verden. :)
Casir synes fremdeles det er gøy med tang og tare. 
Sistemann uti er en pingle!
Mascot har også vært på ferie.
Det dugget litt på vinduene.
Utsikt mot Tromøya fra hytta.
Utsikt mot Tromøya og Merdø (helt til høyre bak trærne). 
Sen kveld. Også kalt soloppgang. 
Det har vært en sommer med veldig skiftende vær og mange fine skyer.
Stølsviga.
Store Torungen fyr sett fra Stølsviga.
Verdens fineste Cisco som jeg var helt sikker på at jeg skulle miste i sommer … Det var nesten så jeg bestilte time til den siste turen til veterinæren … HELDIGVIS har han kviknet til igjen og er glad og sprek. Han er nå 12 år og 4 måneder gammel. 
Gode Cisco-en min. 
Håper Cisco holder seg pigg nå slik at jeg kan ha ham leeenge ennå. 

2 kommentarer:

  1. Så herlige bilder, Kirsti. Liker spesielt portrettbildene av vakre Cisco, han har verdens vakreste øyne! Ser dere har kost dere skikkelig i sommer, nå håper jeg dere får en fin høst også!!

    SvarSlett
  2. Det var en veldig hyggelig kommentar, Linn! Tuuusen takk!!! :)

    SvarSlett

Her kan du legge igjen en melding. Hvis du ikke er logget på med en profil, kan du velge «navn/nettadresse» eller «anonym» i nedtrekksfeltet.