torsdag 26. april 2012

Cisco 13 år!

I dag er verdens herligste mest fantastiske Cisco tenåring - tenk det! Det er ikke alle hunder forunt å bli hele 13 år gamle. Humøret er heldigvis på topp, selv om kroppen til tider ikke helt henger med lenger. Allikevel brukte han sin siste dag som 12 år-og-noen-måneder til å leke og fjåse, så det står ikke på viljen. Vi tar en dag om gangen og jeg nyter hvert eneste sekund jeg har med min nydelige puddelpels. Dagen i dag skal selvsagt feires, men først må jeg jobbe litt og etterpå skal han få bursdagsklippen sin. Bursdagsbilder kommer derfor senere, men jeg legger med et eldre bilde og en liten filmsnutt fra i går.

Her er Cisco nesten 12,5 år gammel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Her kan du legge igjen en melding. Hvis du ikke er logget på med en profil, kan du velge «navn/nettadresse» eller «anonym» i nedtrekksfeltet.