fredag 15. februar 2019

8 uker og 2 dager drektig

Nå har magen til Snow begynt å synke, og jeg synes det har skjedd mye bare fra i går til i dag. Selv om det er delte meninger om hvor lurt det er å følge med på tempen, har jeg valgt å gjøre det bare fordi jeg synes det er interessant. Jeg begynte å måle på onsdag. På første måling lå hun på 38 °C, og etter det har hun ligget konstant på 37,6 °C. Det sies at tispene får et temperaturfall ned mot 37 °C eller under det, og da vil fødselen være i gang et halvt til ett og et halvt døgn etter det. Så får vi se om jeg klarer å fange opp det, i tilfelle  Det gjorde jeg på Rikke.

Her er et bilde fra i dag sammenlignet med det fra da hun var nesten 4 uker drektig  Hun begynner å bli veldig stor til å være Snow! Hun vil fremdeles være med på turer og løper også innimellom, selv om hun for det meste lunter av sted og ruller seg mye i snøen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Her kan du legge igjen en melding. Hvis du ikke er logget på med en profil, kan du velge «navn/nettadresse» eller «anonym» i nedtrekksfeltet.