lørdag 27. april 2013

5 uker gamle

Først: Beklager for at det har tatt noen dager siden sist oppdatering! Dagene flyr! Det går i valpekos, fôring, tur med de andre hundene, støvsuging, vasking, besøk, valpekos, besøk, fôring, litt trening, spising, vasking og støvsuging. Når kvelden kommer, ligger jeg som slakt i sofaen. Men jeg skal bli flinkere til å oppdatere oftere heretter. Valpene har det bra og utviklingen går stadig fremover. Leken blir mer og mer hardhendt, gjenstandsinteressen øker og Rikke har gått inn i en ny fase som mor; nå er det ikke bare mat og stell, men også lek og oppdragelse som gjelder. Veldig moro å se på henne, og jeg synes hun er veldig flink med valpene. Nå som valpene etter hvert har litt lengre perioder der de er våkne, skal de få oppleve litt mer av verden. Det gleder jeg meg til.

Selv om de fleste måltider inntas stående, kan Rikke fremdeles legge seg ned når hun dier valpene. 
Casir er en barnslig 10-åring! Han hopper inn til valpene, stjeler en leke og hopper ut igjen. Godt å se at han fremdeles er så sprek at han ikke har noe som helst problem med å hoppe over. 


En liten filmsnutt fra i går.


Hannhund umerket tar seg en liten hvil. Han er en skikkelig sjarmerende fyr! 
 Så kommer dagens portretter av valpene. Igjen tusen takk til min gode venninne Aud Grete som stiller opp og gjør slik at det er mulig å få tatt oppstilte bilder av dem!

Hann umerket. 

Hann umerket. 

Hann umerket. 
Hann merket. 

Hann merket. 

Hann merket. 
Hann ridge. 

Hann ridge. 

Hann ridge. 
Tispe umerket. 

Tispe umerket. 

Tispe umerket. 
Tispe merket. 

Tispe merket. 

Tispe merket. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Her kan du legge igjen en melding. Hvis du ikke er logget på med en profil, kan du velge «navn/nettadresse» eller «anonym» i nedtrekksfeltet.