fredag 8. mars 2013

7 uker (49 dager) siden første paring


... og jeg glemte å ta bilde ute i sta! Det er jo nesten litt krise. Solen skinte så fint, så jeg ble sittende på trappa i bare morgenkåpa mens hundene luftet seg i hundegården. Så innså jeg plutselig at jeg hadde dårlig tid til en avtale jeg skulle rekke, og da jeg kom hjem, var det blitt mørkt. Da får det bli bilde i morgen i stedet. Men en ting er i hvert fall sikkert – Rikke vokser og vokser. Det er nesten så jeg ser forskjell på henne fra morgen til kveld. Hun grynter og stønner når hun legger seg ned, så hun begynner nok å kjenne på den ekstra vekten. I tillegg har hun begynt å legge seg en del rett på gulvet. Det pleier hun bare å gjøre når hun ligger foran peisen, for ellers foretrekker hun å ligge mykt og varmt. Nå har hun nok derimot et behov for avkjøling.

I dag har jeg også sett det som skal bli valpekassen. Den blir knallfin! Gleder meg veldig til å få den på plass til uken. Jeg fikk den i julegave av min eldste bror som driver et møbelsnekkerfirma, så dette blir ordentlige saker!


Siden det ikke ble bilde av Rikke i dag, legger jeg ut bilde av huset vårt i stedet. Legg merke til at det står et par flatter i hundegården til venstre i bildet. :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Her kan du legge igjen en melding. Hvis du ikke er logget på med en profil, kan du velge «navn/nettadresse» eller «anonym» i nedtrekksfeltet.