torsdag 21. mars 2013

En dag til termin

... og det er ingen tegn til at noe er på gang. Matlysten er fremdeles på topp og hun er helt dønn rolig. Jeg har egentlig tenkt at lørdag er termin, selv om første paring var på fredag, så vi får se om jeg får rett i det. Vi paret jo såpass sent på fredag kveld for snart ni uker siden.

Rikkes oppdretter, som også er en god venninne av meg, fortalte at Rikkes mamma startet fødsel omtrent på timen 9 uker etter første paring på begge sine kull, så hvis Rikke følger Tippis fotspor, kan det tenkes at det begynner å skje noe her i morgen kveld sånn i halv elleve-tiden. Vi får se!

Jeg skal være flink til å oppdatere her så fort noe skjer. Det kan være litt vanskelig å nå meg på telefon/sms, for dette huset har bare noen få soner der jeg som regel har dekning. Det er derfor lettest å få tak i meg på Facebook eller e-post, for nå som jeg har byttet ut det elendige mobile bredbåndet med ordentlig bredbånd, har jeg så langt ikke opplevd å være uten nettforbindelse.

Jeg legger ut noen bilder senere i dag. Bare siden mandag har Rikke blitt to cm tykkere rundt magen, så man kan nesten se at hun eser ut!

1 kommentar:

Her kan du legge igjen en melding. Hvis du ikke er logget på med en profil, kan du velge «navn/nettadresse» eller «anonym» i nedtrekksfeltet.