mandag 13. mai 2013

7 uker

På lørdag var valpene allerede 7 uker gamle. Nå håper jeg at tiden kan stå stille en måneds tid, for jeg er ikke helt klar for å sende dem fra meg ennå. ;)

Det har vært en hektisk helg med flere hyggelige besøk, så derfor har jeg ikke rukket å oppdatere bloggen. Men her er noen bilder fra lørdag:


Dennis (Nifty Dude Wait For It) 

Dennis (Nifty Dude Wait For It).
Dennis (Nifty Dude Wait For It).
Casper (Nifty Dude Rabbit or Duck).

Casper (Nifty Dude Rabbit or Duck).
Casper (Nifty Dude Rabbit or Duck).
Swim (Nifty Dude I'm Awesome).

Swim (Nifty Dude I'm Awesome).
Swim (Nifty Dude I'm Awesome). Vi klarte ikke å få til noe godt bilde av Swim denne gangen. Han var nok litt trøtt. 
Indy (Nifty Dude Spoiler Alert).

Indy (Nifty Dude Spoiler Alert).
Indy (Nifty Dude Spoiler Alert).
Nella (Nifty Dude Challenge Accepted).

Nella (Nifty Dude Challenge Accepted).
Nella (Nifty Dude Challenge Accepted).
Dennis.

Dennis igjen. 

Nella.

Rikke og en valp.

Rikke og en valp.

Swim.

Casper.
Denne gangen har jeg ikke klart å ta bilde av Indy, så det får bli neste gang! I kveld skal valpene være med meg på jobb, og det blir deres første biltur siden den dagen de ble født (alle valpene var med til dyrlegen da vi tok røntgen av Rikke for å sjekke om det var noen valper igjen). De skal kjøre bil hver dag denne uken, så da får de litt trening på det før de reiser til sine nye hjem. Ellers blir de selvsagt håndtert og kost med hver eneste dag. Vi har også hatt litt flaks, for naboen min har denne uken laget ny gårdsplass i tillegg til at bonden har pløyd jordet, så valpene har hørt traktor, lastebiler, steiner som blir dumpet, gravemaskin osv. Jeg er veldig glad for alt av lyder og støy valpene blir eksponert for på en slik måte at de lærer seg at det ikke er noe å bry seg om.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Her kan du legge igjen en melding. Hvis du ikke er logget på med en profil, kan du velge «navn/nettadresse» eller «anonym» i nedtrekksfeltet.