fredag 19. april 2013

Førstemann over

Allerede i dag har den første valpen knekt koden for hvordan man klarer å komme seg inn til hunderommet. Jeg kan røpe at jeg fikk helt rett i hvem det kom til å bli, nemlig den ene tispa. Ikke så rart, med tanke på at hun pr. i dag er akkurat litt større enn gutta.  Det er nok ikke lenge igjen før resten av gjengen følger etter. Senere på dagen fikk alle valpene utforske hunderommet også, og det var visst spennende. Etter hvert som de kommer seg inn dit selv, kommer de til å ha tilgang til det rommet også på dagtid. Det er veldig kjekt, for med tanke på hvordan huset mitt er bygget, vil jeg alltid være i nærheten av valpene når jeg ikke sover.

Vi har hatt besøk i dag, og min foreløpig yngste niese syntes valpene var veldig søte. Aurora ble 2 år forrige uke, så det tok ikke lang tid før sagflisa ble kanskje enda mer spennende enn valpene.

Fine valper, altså, men se så morsom sagflis!


Veldig søte, men litt skumle også. 


Favorittsoveplassen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Her kan du legge igjen en melding. Hvis du ikke er logget på med en profil, kan du velge «navn/nettadresse» eller «anonym» i nedtrekksfeltet.